söndag 13 november 2011

Söndags loppat!!

Hej..
Idag har A & jag vart på loppisrunda :) Vi besökte Östregård antik & loppis i Moheda, några loppisar i Öhr samt Kvarnen antik! 
Vi åt lunch på lantcaféet i Öhr.. Vilken mysigt ställe! Jag säger det igen..
 Har ni inte vart där, besök detta mysiga fik i gammaldags miljö.

Såklart fick några saker från vår loppistur följa med hem :) 


Några gamla kökshanddukar..


som jag ska sy kuddfodral av nu lagom till advent..
Vit/Röda & Beige/Röda blir fint det :)


De andra prylarna visar jag en annan dag :)

Ha en fortsatt bra Söndag/Fars dag!
KRAM




9 kommentarer:

  1. Ååååå va fina gamla handdukar du har hittat ska bli spännande att få se när dom är färdigsydda!!!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. ÅÅ så roligt med loppisrunda, det bästa jag vet!! Fina handdukar du inhandlat, dom blir superfina till kuddar. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Låter som du haft en heeeelt perfekt dag:-D!!!!
    Och det kommer bli kanon fina kuddar av ditt loppisfynd <3

    Ha en fin måndag!!

    Kraaaam Jenny

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt det låter!!
    Superfina handdukar nu till Jul:))

    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Härliga loppade handdukar/kuddar;) Tror det kommer bli super fint...

    Önskar dig en härlig måndag

    SvaraRadera
  6. Hej! skulle gärna åka till Öhr denna årstiden.. klockaregården har en julmarknad eller nåt sånt tror jag! ha det gott!kramiz Jessica

    SvaraRadera
  7. Visst är de fina de gamla tygerna för kökshandukar.
    Har har i liknande färger som jag tänkt sy kuddar av med.
    Bara renoveringen blir klar....för tyvärr får det all prioritet just nu då det är lite tidspress.
    Men snart, snart hoppas jag få stimulera pyssel nerven och julmyskänslan.
    Ha en riktigt skön Onsdag,
    Kram Malin

    SvaraRadera
  8. vad fina och det kommer nog bli väldigt fina kuddfodral! Lagom till jul ;D

    Kram p.

    SvaraRadera
  9. Kul att du kikar in till mig ibland .. Jag gillar dina handdukar .. Kuddarna kommer att bli Jättefina .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

    SvaraRadera