fredag 25 november 2011

En vecka av oro..

Halloj i stugorna!

Veckan har bara rusat iväg (som alltid). Har inte ens hunnit kika in här.. 
Veckan har till största del bestått av oro. I Tisdags kväll fick jag ett samtal av Mamma att pappa åkt in med ambulans till akuten.. Då får man en stor klump i magen vill jag lova, usch!! 
Det var längesen jag var så rädd..Yrsel, hög puls & en av domnad fot/ben gjorde så han fick stanna kvar i 3 nätter. Trots en magnet röntgen & en skikt röntgen hittade de inga resultat alls på vad det var som skett?! Doktorn pratade både om stroke, blödning & till sist borelia.. 
Nu är lilla pappa hemma igen dock utan någon förklaring till vad som hänt..
 men inget fel med hjärnan vilket känns så himla skönt! 
Nu hoppas jag att man kan pusta ut!! 

Känns som om det här året har vart ett riktigt "skit" år, mycket tråkigheter har jag & mina nära & kära gått igenom! Men man får inte ge upp.. Bara att kämpa vidare & se framåt.. Kanske att December blir en bra månad? Vi håller tummarna för det :)
Ta hand om varandra <3

Kram Tilda  

8 kommentarer:

  1. Usch inget vidare när något sådant händer;( Men nu kan det bara bli bättre... och tror man tillräckligt starkt på något så kan det ske;)

    Önskar dig en helt ljuvlig December med en massa massa trevliga saker

    SvaraRadera
  2. Nej, fy så hemskt.
    Ovetande är ju dessutom en värre oro. När man liksom inte kan hitta orsak och försöka göra något åt det.
    Tänker på er och hoppas det var en konstig engångsföreteelse och att December nu blir en lugn och mysig månad med mycket julstämning och kärlek ned nära och kära. Kramar Malin

    SvaraRadera
  3. Men ursch, det lät jobbigt värre...
    Hoppas allt löser sig och att han får ett svar vad det är. (ett bra svar)
    Skickar tusen styrkekramar till dig <3

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Vill först tacka för de fina orden du skrev på min blogg när svärmor var dålig! Hoppas att det blir bättre med din pappa och att ni får veta vad det var, förstår att det måste vara jättejobbigt.
    Kram Suss

    SvaraRadera
  5. Fy så läskigt... men vilken tur att han är hemma igen o mår bra!

    Trevlig kväll!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  6. åh nej, jag lider med dig =( Skönt i alla fall att allt verkar bra nu, men det måste vara svårt att inte veta vad det var som spökade! Vi får hoppas att december blir en lugn och skön månad utan obehagliga överraskningar! Sedan är det nytt år, och det kanske är precis vad som behövs? <3

    SvaraRadera