tisdag 1 november 2011

Idag e ingen vanlig dag..

För idag e det min födelsedag :)

Kikar bara in en snabbis, för snart kommer mina vänner på en fika! Hoppas ni haft en bra dag :)
Jag vaknade till skönsång vid kl.5 imorse.. Min kära lillebror & min söta sambo stod för den & så klart frukost på sängen :) En perfekt början på min födelsedag! 

Å vet ni vad paketet bestod av.. jo det här :)



Ikväll ska här drickas te :)

Nu måste jag rusa för snart kommer vännerna & fikat måste fixas!!
Mer om Ullared fynden en annan dag.. 
Stor kram till er

10 kommentarer:

  1. Hipp hipp HURRA på din födelsedag:-D!!!! GRATTIS..

    Och vilka tokfina muggar.... Man blir allt lite (rejäääält) AVIS. Tee`t kommer smaka så mycket bättre nu;-)

    Hoppas du haft en riktig toppendag vännen:-D
    Kraaaam <3

    SvaraRadera
  2. Hej! då är vi två som fyller idag :)Grattis till dig!så underbara muggar!kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Men stora gratulationer till dig.

    Önskar dig en fortsatt skön kväll

    SvaraRadera
  4. Grattis i massor på din dag.
    Hoppas den varit alldeles underbar.

    Ser fram emot ullareds fynden, vi ska ju dit den 11:e. Längtar massa.
    Kram och grattis än en gång.

    SvaraRadera
  5. Grattis, grattis, hoppas att du har haft en fin dag. den började ju bra.
    Kram R-M

    SvaraRadera
  6. Hej, ett lite försenat grattis och hoppas att du fick en bra dag:) Christina

    SvaraRadera
  7. Grattis i efterskott, då delar du födelsedag med min lillebror,
    Underbara tekoppar
    Hoppas din kväll var härlig
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  8. Grattis lite i efterskott, men bättre sent än aldrig. Hipp hipp hurra. Superfina koppar. Ha en bra kväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  9. Grattis i efterskott. Söta koppar. Kram Sonja.

    SvaraRadera
  10. Nej men GRATTIS, så här lite sent, vad trevligt med födelsedag! =D Hoppas du hade en härlig dag <3

    SvaraRadera