torsdag 17 november 2011

Pyssel..

Hej..

Det var några dar sen sist.. Tiden räcker inte alltid till!! Ja ni vet.. jobba, sova, äta, umgås med sin familj & sina vänner :)
Hur har ni det nu dagarna innan advent? Pyssel? Bak? 


I tisdags kväll hade jag & min vän S en sån där mysig pysseldag med julmusik, glögg & pepparkakor som man bara kan längta efter..


Det är inför julen mys på hög nivå :) 


Mycket tjejsnack blev det.. Men även lite pyssel av skogens skatter fick vi ihop ;)

Ha en underbar Torsdag ni söta som kikar in hos mej!
Idag ska jag göra hemma gjorda kroppkakor, tror ni jag lyckas?? 
Sist hade jag ju mormors hjälp..
KRAM

6 kommentarer:

  1. Jättefint har du gjort. Jag pysslar också gärna ihop kransar med kompisar och mysfikar efteråt. mmmmmm Man ska börja i tid så man inte känner stress, eller hur? Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Härligt med en pysselkväll, och vilka fina julesaker det blev:-D!!!

    Ja du ibland hinner man inte med allt man vill, bara jobb o det vardagliga. Man skulle vart en rik hemmafru i stället;-) hehe...

    Ha en fin dag vännen <3
    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Hej! så mysigt med pyssel,kan riktigt känna doften av glögg.. ha en fin kväll kramiz Jessica

    SvaraRadera
  4. Så fina saker ni gjort. Riktigt mysiga.
    Jodå, blev en hel del fynd på gekås, många fulla påsar och en ekande tom plånbok ;)
    Blir vi bara klara med renoveringen kommer fynden komma så småningom på bloggen tror jag.
    Hoppas du haft en riktig skön Torsdag,
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Kul o trevligt med pysselkväll. Jättefint du gjort. Lycka till med kroppkakorna, det kommer att lyckas. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  6. visst är det bland det bästa att ha pyssekvällar! Så mycket fint ni gjorde! naturen gömmer många skatter minsann! kram kram från oss!

    SvaraRadera