torsdag 3 november 2011

På min lediga torsdag!!

Hej godingar..

Tack för alla gratulationer på min födelsedag :) 

Då var det redan Torsdag igen, vart tar tiden vägen?? Ibland önskar jag att dygnet skulle vara längre.. Men frågan e om man skulle hinna mer för det?! Det är så mycket man vill göra nu inför advent & jul :) 
Känner ni me så?

Dessa söta glöggmuggar & skålar slank ner i vagnen när jag var på Gekås..


Den fina kammarljusstaken fick jag i present av mina fina vänner, Tack snälla ni!





En kudde rikare, med rosor dessutom :)
Även den från Gekås.


Å detta finfina handgjorda halsbandet fick jag av min vän M, Tack!


Ha nu en skön Torsdag!
I eftermiddag ska vi iväg på skattjakt, kanske att vi hittar dörren som ska bli vår sänggavel :)
Håll tummarna..
KRAM

7 kommentarer:

  1. Grattis lite i efterskott!
    Vilka fina presenter du fått, muggarna va ju ljuvliga!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Vilka mysiga Ullared fynd, om en vecka är det min tur att åka dit =)
    Lycka till på dörrjakten, kram Malin

    SvaraRadera
  3. Superfina fynd och presenter <3 !!!!!

    Tiden bara rusar fram, det känns inte som man hinner med...kanske e det för man vill så mycket hela tiden?

    Jag har oxå en dörr som sänggavel. Älskar den! Hoppas ni hittar någon :-D

    Kramar Jenny

    SvaraRadera
  4. Ett STORT försenat grattis på födelsedagen
    Mycket fina fynd på Ullared,blir sugen när jag ser det du handlat
    Håller tummarna för att du hittar en dörr till sängen
    Ha en riktigt skön helg

    SvaraRadera
  5. Ljuvlig kammar ljusstake... och många fina fynd från den stora Gula huset med;)

    Önskar dig en härlig kväll

    SvaraRadera
  6. vilka fina saker du inhandlat och fått! Grattis i efterskott får vi ju säga då! Hoppas du får en fin fredag! kram från elin och emelie

    SvaraRadera
  7. Du, de där glöggkopparna var ju otroligt söta - åååh, om jag ändå kunde åka till gekås snart, då skulle jag också införskaffa sådana <3 Vad mycket fint du hittade!

    SvaraRadera