fredag 4 november 2011

Fredag..

Hej!

Idag hade jag mer än gärna legat kvar i sängen.. Förkyld, tung i huvudet & grå dassigt väder!! Men men..
 Det går nog över! Vad ska ni hitta på en helg som denna?? Jag ska jobba.. Å imorgon kväll efter jobbet blir det hem till mamma & pappa på middag :) 
Alltid lika trevligt!!

Vi hittade en dörr igår :) Så något i den stilen ni ser på bilden kommer det bli.. Med liggande panel & en trä ren gammal dörr :)

Bilden är lånad från Internet.

Trevlig helg önskar jag er!
Kram Tilda

8 kommentarer:

  1. fint!! =) och mysigt, där kommer ni sova gott :)

    ha det fint!
    /kräm

    SvaraRadera
  2. Hej! hoppas du piggar på dig! låter som vi får en snarlik helg :) jobb o sen ska jag med till mor o far.kramiz till dig! ps gillade dina glöggmuggar o den fina ljusstaken )

    SvaraRadera
  3. Ooh, det låter som en riktigt bra idé, det där med dörren tycker jag, ser riktigt härligt ut på bilden! Jag önskar att jag också kom på sådana här fiffigheter, det är jag inte så bra på... Hoppas du får en trevlig helg nu, trots jobbet :D

    SvaraRadera
  4. Du får krya på dig. Fin dörr, hoppas du får en skön helg. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  5. Lät inget vidare med förkylning, hoppas du är bättre nu! Gissar att det är extra härligt att bli bjuden på middag och lite ompysslad nu då =)Krya på sig! Kram Petra

    SvaraRadera
  6. Hej, länge hade vi tankar med en dörr som gavel, men det blev aldrig av:( kul att det verkar gå bättre för er:) Gott med glögg, har inte köpt någon än. Finfina presenter du fått:D Christina

    SvaraRadera
  7. Om dörren är som den bakom sängen ska du vara nöjd!! Superfin!

    Bilden är läcker så det kommer nog bli toppen!

    Hoppas du mår bättre idag! Och du! Stort grattis i efterskott!

    Kram Emelie och Elin

    SvaraRadera
  8. Det kommer att bli riktigt snyggt och jag gillar att ni ska ha dörren/sänggaveln trären.
    Hoppas du kryat på dig
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera