lördag 12 mars 2011

Uddevalla..

Hej..

Just nu befinner jag mig i Uddevalla :)
Vi äter gott, shoppar, gå i fina butiker, stickar & bara har det bra!

Idag har vi vart i Göteborg där vi handlat en massa. Jag har hittat såå fina tunikor med spets & volang i olika tyger :) sen har vi ju såklart besökt min favoritbutik Grönbergs interiör.

Lite bilder kommer här..




Kolla in äggen, visst e dom ljuvliga?!

Imorgon ska vi på Uddevallas största loppis :) Det sägs vara väldigt mycket folk som besöker den varje gång.. de har bara öppet en gång i veckan & nya grejer varje gång.. Så det ska bli spännande, kanske vi hittar något loppisfynd!
Det blir allt för idag, man är ganska så mör efter 10 timmars shopping ;)

Ha det gott & tack för era kommentarer, Jag blir så glad!

Kram Tilda

4 kommentarer:

  1. Ni verkar ha det underbart, fortsätt med det :) Hälsa alla! KRAM Lindis

    SvaraRadera
  2. Men ååå...vilken dag och vilka fantastiska bilder:) Dit skulle jag också vilja åka..;)
    Önskar dig en fiiin söndag
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej Tilda
    Visst e Loppis kul :)


    V
    Å
    R
    P
    A
    R
    T
    Y
    T


    fortsätter.....
    VÄLKOMMNEN :)
    Håkan

    SvaraRadera
  4. Dit skulle jag med vilja åka! Hoppas du hittar något fint på loppisen!
    Ha en bra söndag!
    Kram Anna

    SvaraRadera