onsdag 9 mars 2011

Nu drar vi på äventyr..

Hej på er!

Imorgon bitti tar jag & kompisen Stina tåget till Uddevalla där vi ska hälsa på min bror & Sebastian..
Så nu är vi lediga i hela 4 dagar, så skönt!

På fredag ska vi till Göteborg & shoppa :) Hoppas då på att få besöka Jeanettes fina butik Ljuva hem i Nödinge & så klart min favoritbutik Grönbergs interiör :) Några mer planer har vi inte vad jag vet.. Umgås & ha det trevligt, det lever man länge på :)

Kanske får ni klara er utan mina inlägg här på bloggen några dagar, men vem vet jag kanske kikar in & uppdaterar er med vad vi hittar på för skoj..


Här kommer en liten tjuvkik på vår trapp vi renoverar.. Ny tapet, lite vit färg & nytt tak så blir det så fint :) men än är vi inte riktigt klara.. Fler bilder kommer!

Ha det nu bra dessa dagar!

Kram Tilda

Ps. Ursäkta att bilderna är så gryniga.. vår kamera funkar inte som den ska, så endast mobilbilder för tillfället :(



4 kommentarer:

  1. Nu ses vi snart! Håller tummar och tår för att snökaoset inte orsakar några förseningar för er imorgon! :)

    SvaraRadera
  2. Trevlig resa och hoppas du får härliga dagar. Du är inte så många mil från mina trakter dessa dagar :)

    Ha en härlig dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Trevlig resa:)
    Vilken fantastiskt fin trappa:)

    Må så gott
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Låter som en mysig helg!
    Ha så kul!

    Kram Annica

    SvaraRadera