tisdag 1 mars 2011

Det kom ett paket på posten..

Hej!

Idag fick jag ett paket på posten :) Mitt efterlängtade spetslakan anlände från
gulliga Viveca i Luleå.. Har letat ett bra tag efter ett lakan i det måttet & med bred spets.. Min tanke var den att jag skulle sy ett långt kuddfodal, liknande en "sittkudde" till vår hallmöbel.. Men lakanet är i sådant FINT skick så vill inte sätta symaskinsnålen i det..



Så det blev att fortsätta leta..



Men inte länge.. Skrev ett mail till Viveca ikväll & tackade för affären, berättar för henne att lakanet är över min förväntan till den tanken jag hade med det :) Jag frågar henne om hon inte har fler lakan på lager ;) Får svaret: Det e klart att jag har, dessutom i både linne & bomull. Hur många vill du ha?


Att man kan bli så glad över ett par lakan med spets?! Men visst e dom fina & letar man efter något & sedan finner det så blir man glad!

Kram Tilda





3 kommentarer:

  1. va fint!! jag vann en meter spets på tardera idag. roligt roligt!!
    kram

    SvaraRadera
  2. Jätte fina! Precis din stil och smak :)

    SvaraRadera
  3. Såna där gamla fina lakan är riktig lyx! Ursnygga! :)

    Kram Sofia

    SvaraRadera