fredag 18 mars 2011

Fredag!

Hej!

Kikar in & önskar er alla en trevlig helg.. Hoppas verkligen att solen kikar fram efter all denna snö idag!
Idag har jag jobbat eftermiddag men steg ändå upp tidigt för att baka thekakor & mandelskorpor, det var uppskattat vill jag lova :)






Var inte alls på jobbhumör idag.. ville bara krypa ner i soffan med en kopp the, men det var bara att pallra sig dit ändå!
Det gick bra när man väl kom dit.. :)

O hemma ikväll väntade ett paket från Sebastian. Mina efterlängtade scarfsar, såå fiiiiina!!

Tack än en gång Sebastian.

Bilder kommer här..





Visst är dom söta?!

Kram på er



3 kommentarer:

  1. Supefina är dom!!

    SvaraRadera
  2. Jättefina scarfsar! :)

    Nu inspirerade du mig, jag borde verkligen ta och baka bröd.

    Jag önskar dig en fortsatt fin söndag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. De blev ju hur fina som helst!!! KRAM

    SvaraRadera