onsdag 23 mars 2011

Påskägg..

Hej!
Då var det redan Onsdag kväll.. Det är detsamma med att jag är ledig imorgon :) Är extra skönt att ha sin lediga Torsdag när man jobbat helgen.

Som jag nämnde i måndags så var jag i pysseltagen.. Det blev några påskägg gjorda :)
Det är så roligt att klippa & klistra..


Särskilt när man blir så nöjd med resultatet..


Får nog bli att göra några godisstrutar oxå..


Men det får bli en annan dag :)

Vad roligt att så många kikar in hos mig varje dag, jag blir så glad om ni lämnar en liten kommentar innan ni går! Håll utkik för snart blir det en liten utlottning här på bloggen, men först när jag haft 1000 besökare :) Men snart snart snart..

Ha det bra ni fina!
Nu blir det en kopp te & sveriges mästerkock.

Kram Tilda 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar