söndag 10 april 2011

Vinnaren är...

Hej!

Hoppas ni haft en bra & solig helg?! Själv har jag tillbringat hela helgen på jobbet! men det blir väl mer sol framöver får vi hoppas.. så även jag får lite sol på näsan ;)

 Vad roligt att så många ville vara med & tävla :) Det har gett både nya följare & fina bloggar jag mer än gärna besöker.


Nu är lotten dragen.. Vinnaren är...


Anna med den fina bloggen Vita Björkebo.. Grattis till dej!


Fler tävlingar blir det framöver.. Alltid roligt att göra någon glad med en liten vinst ;)
Ha nu en bra start på veckan & tack för alla fina kommentarer! 
Kram Tilda

3 kommentarer:

  1. Stort grattis till vinnaren och grattis till vinsten;) (lägger den på lådan idag;)

    Önskar dig en skön dag

    SvaraRadera
  2. ååååååååh ATT jag e stooooooooooolt!!! Kikade i lådan idag som ett litet barn vid juletid...Haha men inget ännu..;)

    Kraaaaaaaaaaaaaam ANNA

    SvaraRadera
  3. Nu har DU nått att hämta inne på MIN blogg!!!;)..
    Ha en fortsatt skön tisdagskväll..Kram ANNA

    SvaraRadera