torsdag 28 april 2011

Så enkelt men ändå så fint..

Hej!

Vilken härlig morgon.. Solen skiner, det är klarblå himmel, fåglarna kvittrar & jag är ledig idag :)
Kikar bara in en snabbis, ska strax ut & njuta i det fina vädret.. Har lite av varje som ska göras.. 
Först ska jag cykla ner till torget & köpa lite blommor, påskblommorna har gjort sitt.. Sen får vi se vad dagen har att bjuda på, finns alltid måsten så sysslolös blir jag inte!

Tänkte visa er två söta blommor jag hade med mig till mormor & vännen M nu vid påsk..




Jag köpte två blommor.. sen tog jag vad jag hade hemma. Svepte om lite notpapper & knöt ett spetsband & natursnöre runt.. På så sätt behöver man ju inte ens en ytterkruka.. bara ett litet fat under. 
Så enkelt men ändå så fint :)

Ha en skön Torsdag!
Kram Tilda

3 kommentarer:

  1. Verkligen kanonfina.
    Får man fråga vart du får tag på det snygga notpappret, ser så härligt gammalt ut.
    Ha en underbar ledig dag.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Ursnyggt!! Själv är jag oxå insnöad på gamla bok och notblad, det kan användas till 1000 saker ju!

    Kram J

    SvaraRadera
  3. Hej
    Jättefint ,håller med finns en hel del att hitta på med notblad :)
    Kramar Anette

    SvaraRadera