söndag 17 april 2011

Sol, sol, sol...

Hej!

Vilken dag det har varit.. Solen har verkligen vart framme hela dagen lång, så skönt!!
Känns att man har fått lite färg på sin bleka hy ;)

Vår när den är som allra bäst!

I landen växer det så det knakar :)


Rabarber får mig att tänka på paj,, mums!


Jag har även provat att så några nya grönsaker.. som morötter & rödbetor, vi får väl se hur det går..


Provar man inte så kan man ju aldrig veta.

Har grävt, planterat, sått, oljat, målat, fixat, grillat, rensat, tvättat.. ja listan kan göras låååång så mycket som jag & A har hunnit med denna helgen :)
Hoppas ni har haft en lika solig & skön helg?!

Imorgon blir det nya tag, Måndag & jobbdax.. Men dock bara 3 dagars arbete som väntar, långledig över påsken :)

Vi ses snart igen!
Kram



4 kommentarer:

  1. Visst har vädret varit fantastiskt.
    Låter som en väldigt produktiv dag. Hoppas på att kunna fixa lite i landen i sommarstugan nästa helg när vi ska dit.
    Ha en mysig kväll.
    Malin

    SvaraRadera
  2. Underbart väder här också! I mina pallkragar händer det också grejor, men även ogräs har plantat sig, så i dag har jag börjat rensa lite. Nu är man ju jättesugen på att sätta fröer och planter.
    Ha en fin start påä veckan!
    KRam Malin

    SvaraRadera
  3. vad duktigt att påta så mkt!
    vår rabarber börjar också synas nu! Det ger verkigen en känsla av att sommaren inte finns så långt bort! :)
    Kram p.

    SvaraRadera
  4. Mysblogg! jag tryckte på följ så du vet:)

    Kram J

    SvaraRadera