fredag 8 april 2011

Doften av nybakat..

Hej!
Igår tillbringade jag & A största delen av min lediga dag till att baka.. Det blev både kanel- & vaniljbullar, morotskaka & kärleksmums :)

Finns det något bättre än doften av nybakat? Jag tror knappast det..


Självklart är det min kitchen aid som får göra det mesta utav arbetet ;) Är så glad för den, fick den när jag fyllde 25 år i höstas!

Min loppisfyndade skål är perfekt för fyllningen till bullarna ..



Till & med ett flyttbart bakbord finns i vårt hem, underbart! :)



Får bli att ta med några kärleksmums till jobbet idag & bjuda mina kära arbetskamrater på.. I helgen väntas det jobb..
Ni glömmer väl inte vara med i min utlottning, vinnaren dras söndag kväll.

Ha nu en bra helg allesammans!
 Kram Tilda
  

8 kommentarer:

  1. Åhh, vad mysigt! Och du, nu är det bara en liten liten vecka tills jag kommer hem! Vi ses nästa helg hjärtat! Puss

    SvaraRadera
  2. Nej, doften av nybakat slår allt! :)

    Jag läste din kommentar inne hos mig och inser att vi delar samma dröm :)

    Jag önskar dig en fin fredag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Åh, nästan så man kan känna doften ända hit.
    Underbara frestande bilder.
    Jobbar också hela helgen. Så önskar dig en trevlig jobb helg.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Mums med morotskaka! Jag hade också tänkt baka en sån i helgen :)

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  5. åh vad gott det ser ut;) och sugen på att baka blir man med. Men det får vänta tills flytten är överstökad. Sen ska här äntligen bakas.

    Önskar dig en skön fredag
    Syster A

    SvaraRadera
  6. Nej vad slår doften av nybakade bullar? Ny bebis kanske, men inte mycket annat :) Skulle vilja ha din fina kakoburk, håller ögonen öppna efter en sådan.

    Linda :)

    SvaraRadera
  7. Baka är kul! Vad gott det ser ut!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Hej
    De luktar nästan nybakat av dina bilder hi hi
    va gott de ser ut.
    Kul att du ville vara med i min utlottning
    lycka till
    Kram Anette

    SvaraRadera