söndag 30 december 2012

Mitt 2012 del 1.

JANUARI

Sovrumsrenoveringen börjar bli klar.. mest lite småfix kvar & inredning som ska få sin plats.


Tulpaner & Pärlhyacinter börja ta plats i korgar & såssnipor lite överallt.. 


FEBRUARI

Bloggen fyllde 1 år & jag firade med en utlottning av en väska.


Jag hälsade på en god vän i fina Råå..



MARS

Våren visade sig tidigt..! Soligt & hela 15-16 grader varmt vissa dagar :)



Årets första utomhus fika & bästa Lillebror kom hem efter 81 dagars resande i vida världen!


APRIL

Påsken är här..



& Loppissäsongen på Östregård börjar :)
Denna gången var jag där med Sebastian & Anton.


MAJ

Jag & Stina besökte Maries loppis i Hjo.
En & annan pryl fick följa med hem ;)


Jag hittade en korgsoffa som jag varit på jakt efter ett tag..
Den som söker, han finner!!


JUNI
Vilda blommor &


svenska jordgubbar.. ÄNTLIGEN!! :)


Bästa Morfar fyller 75 år!


Tvättning av huset står på schemat inför målningen..

Midsommar firas på Öland.


Fortsättning följer..

GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG ER!!
Kram Tilda

7 kommentarer:

  1. Superfina bilder av ett härligt år. Gott nytt år. Kram mimmi

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Gott Nytt År önskar jag dig!
    kram kram Arja

    SvaraRadera
  3. Härligt!
    Önskar dig ett till underbart år!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Så fin kavalkad och njutbara bilder!
    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
    Kramar
    Eva

    SvaraRadera
  5. God fortsättning och ett fantastiskt år 2013 önskar jag dig!!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  6. Åh så fina bilder under ditt år som gått!
    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  7. Hoppas ni fick en mysig nyårskväll och ha en god fortsättning på nya året, Kram Malin

    SvaraRadera