söndag 9 december 2012

2:a advent & vinnaren!

Hej..

Då var denna jobb helgen över.. Lika skönt varje gång ;) Men får ändå vara nöjd med att jag bara jobbar denna helgen av alla adventshelger i december. Man vill ju bara vara hemma & mysa, pyssla & träffa familj / vänner i denna härliga tid.. Men det går ju inte riktigt..

Nog om det.. Jag har ju dragit en vinnare :)


Den som hade turen den här gången är Ulrika med den fina bloggen Norr om Köpenhamn.
Grattis till dej Ulrika :)

Maila mig din adress så ska jag skicka dig smörkniven & handduken.
Å tack till alla er andra som ville vara med :)

Kram Tilda

6 kommentarer:

  1. Grattis till den lyckliga vinnaren! Tack för fin tävling!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnaren
    Ha en bra dag
    har en liten utlottning hos mig

    SvaraRadera
  3. Iiiii tusen tack vännen :)) Så glad jag blir. Jag mailar dig senare idag!! Kramis Ulrika

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnaren ;=) jag var inte med i din utlottning,hade nog helt missat den..ha en fin vecka kram Jessica

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinnaren.
    Hoppas du fått en skön start på veckan, kram Malin

    SvaraRadera
  6. Jaa det är härligt när man har gjort helgen, då blir måndagen som fredag:-)
    Jag kan tydligen blogga från mobilen där funkar det att lägga till bilder... konstigt!
    Ha det så gott fina du!
    Kram Jenny

    SvaraRadera