söndag 2 december 2012

Första advent!

Hej..

Då var första ljuset tänt & passande till idag har vi fått snö :)
Härliga adventssöndag..
Vi har varit ute & plockat granris, fikat hemma hos Mamma & Pappa & fixat lite vid entrén med kälke & annat fint :)


De vita renarna var två av grejerna jag hittade i Butik Norregård.


Oj oj oj så mycket fint där fanns & vilket jobb de lagt ner.. Malin & hennes familj!
Kunde gått där i timmar.. :)

Nu ska här pyntas lite till.
Ha en fin första adventskväll & tack för att ni kikar in!
KRAM

10 kommentarer:

  1. Vad fint du gjort, renarna gillar jag. Ha en fin adventskväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Så adventsfint du har det! Och så kul att du var hos Malin! Nån gång ska jag dit!!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Hej Tilda!
    Tack för ditt besök, jättekul att du kom:))

    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Första gången jag hittar till din blogg, men jag kommer att hälsa på igen. Mycket fint här!
    Ha en fin adventsvecka!
    MVH Camilla

    SvaraRadera
  5. Så trevligt att titta runt här i din fina blogg!

    SvaraRadera
  6. Mysigt, ja de där renarna är ju bara för söta.
    Hoppas du får en skön Tisdag, Kram Malin

    SvaraRadera
  7. hej fina!!!! vilken härlig adventsbild...renarna var ursöta...vi gör ett nytt försök på söndag till Malin...måste bara dit innan jul...ha en fin vecka kram från Maja

    SvaraRadera
  8. Så fina de var, renarna. Hoppas verkligen att jag får chans att besöka den butiken någon gång.
    Du har något att hämta hos mig...
    Önskar dig en härlig dag!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  9. Helt underbara renar, och så vackert med granen i glaset;)

    Önskar dig en härlig dag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  10. Vilka sötnosar!
    Önskar dig en skön vinterkväll.
    Kram Katha

    SvaraRadera