torsdag 18 oktober 2012

Klänningen!

Hej!

Här funkar nätet lite som det vill tydligen.. De håller på att gräva fiber här utanför.. Men nu så får jag förhoppningsvis in ett litet inlägg.
Tänkte mest kika in & visa min nyinköpta klänning från Cream som jag är så glad för :)


Spets, prickigt, brunt, lite volang, svart & tyger lager på lager.. :)

Helt i min smak!
Tänk er denna ihop med att par snygga leggins & höstkängor.. Fint!

Kram & fin torsdag till er alla

Ps. För er som undrar har jag inte bestämt vilka bågar jag ska ha..
Det finns för många att välja på ;)





10 kommentarer:

  1. Så snygg, jag gillar Cream-kläder!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Helt ljuvlig klänning. Älskar Cream och hade gärna haft en hel garderob med deras kläder;)

    Önskar dig en härlig dag
    Annie

    SvaraRadera
  3. Så fim klänning. Riktigt höstig. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  4. Mysig klänning.
    Åh fiber, vi saknar vårt massa efter flytten.
    Vårt internet bara strular nu så vi funderar på att kolla upp om det finns möjlighet att gräva in fiber även här.
    Hoppas du haft en mysig Torsdag och passar på att önska en trevlig helg. Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Så himla fin!!!
    Önskar dig en skön dag!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  6. Jättesöt klänning! Kul att du hittat en du gillar så mycket.
    Hoppas att du hittar bågar som passar!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Väldigt söt klänning du köpt! Cream har så otroligt mycket fina kläder. Skulle kunna tänka mig att låta flera av deras klänningar, tunikor och koftor flytta hem till mig.. =)
    Ha en fin måndag!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  8. Så mysig klänning och den kommer bli så där lagom cool med kängor till.
    Kram Liselott

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Vilken vacker klänning! Såå fin!
    Vi säljer Cream i butiken, men just denna har vi inte!
    Hur har jag kunnat missa den??

    Fin vecka till dig
    Kram Anncathrine

    SvaraRadera