måndag 1 oktober 2012

Hejja hejja!!

God kväll..

Första Oktober idag.. Vilken härlig höstdag vi haft!
Eftermiddagen spenderades ute i trädgården till att rensa lite i landen, röja upp bland planteringslådor samt göra lite höstfint vid entrén :)

Å ikväll har jag självklart kollat på premiären av Project Runway Sverige där duktiga Sebastian är med & tävlar. Minns ni väskan jag lottade ut här i min senaste utlottning? 
Det är Sebastian som gjort den.. 
Å nu får vi följa honom i Tv.. Spännande!! Kommer han ta hem detta??
Nu håller vi tummar & tår! 
Hejja hejja!!


5 kommentarer:

  1. Låter som om ni haft en riktigt fin höstdag! Hos oss regnar det i mängder nu, men det hör ju hösten till det också. Trädgårdspysslet får dock skjutas på framtiden något.. =)
    Förstår att du sitter bänkad framför tv:n när en vän är med, så spännande! =)
    Ha en bra dag!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Låter som en skön eftermiddag. Hoppas hinna med lite ute efter dagens babysim....då brukar Stella sova extra gott och extra länge.
    Spännande när det är någon du känner. Hoppas det går bra för honom nu då.
    Ha en mysig Tisdag, Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Här kan man inte jobba i trädgården längre, det står vatten överallt och det säger bara slurp om man försöker gräva. Kul med din vän Sebastian!
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Hej Tilda :)
    Vad skoj att se ansiktet bakom kunden som köpte planschen ;o)) Så glad jag är att du tycker om den. Man vet ju aldrig när man köper så på nätet. Jag har precis beställt två jättefina klänningar på nätet, men har ingen aning om de blir bra.

    Kul att få kika in på din fina blogg med :)
    Ha en härlig tisdag!!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  5. Va det den fina väskan som jag vann??
    Missade programmet men får nog ta o kolla in det då!

    Kram Liza

    SvaraRadera