tisdag 30 oktober 2012

En kopp glögg & julinspiration!

Hej!

Då var jobbhelgen gjord.. Å min lediga dag hade jag igår, men den tillbringades mestadels i sängen. Förkyld & dassig var bara förnamnet :/ Fick avboka både tandläkarbesök, lunch med en vän & pyssel med tjejerna.. Men idag är jag mycket piggare.. Konstigt att det bara kan vända så, men så skönt! 

Har ni tänkt på det att det bara är 8 veckor till jul.. Dagarna bara rusar iväg.
Men glöm inte bort att njuta!

Jag tänkte drömma mig bort med nya Jeanne d´Arc Living, 
Drömhem & trädgårds Julhem & en kopp glögg. 


Förhoppningsvis få lite julinspiration & annat :)



 Kan det bli bättre denna Tisdag kväll?!
Tror knappast det.. avkoppling när den är som bäst!!

Jag ska försöka hinna med att svara på alla fina kommentarer ni lämnar hos mig, men tiden har inte räckt till.. Men jag kikar in hos er ofta utan att lämna avtryck & när tiden finns skriver jag en rad.

Kram Tilda

4 kommentarer:

  1. Så mysigt.
    Får nog ta mig en sväng ner till affären och handla med mig lite julinspiration. Längtar som attan nu.
    Ha en mysig Onsdag, Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Skönt att du mår bättre.
    Ja visst är det härligt att läsa om julen just nu.
    Ha en fin dag!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  3. Så mysiga bilder!
    Krya på dig och var rädd om dig!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Ja, det är allt lite mysigt med de olika julmagasinen som kommer nu.
    Du har en fin hörna där. Skönt att du kryat på dig!
    Kram!

    SvaraRadera