lördag 20 augusti 2011

Sovmorgon & mitt senaste loppisfynd!

Hej..
Idag tog jag & A oss en rejäl sovmorgon, klockan slog elva innan vi steg upp! Visst e det skönt ibland o bara ligga kvar i sängen & slippa känna att man måste upp..
Väl uppe gjorde vi oss brunch. Allt från ägg, bacon, te, kaffe & nybakade scones.
 Det är en bra start på en härlig lördag det ;)

Tanken idag var ju att spika upp taket i vårt blivande sovrum, men eftersom solen sken gav vi oss ut i trädgården & grejjade istället.
Gräsklippning, målning av trappräcke samt rensning av ogräs fick det bli.. Sånt som måste göras helt enkelt!

---------------------------------------------------------------------------
Här följer några bilder på mitt senaste loppisfynd..


En kaffekvarn som är sådär lagom nött & sliten :)



Lite färgsläpp & rost gör den bara ännu mer charmig..


Önskar er en skön lördag, nu ska jag göra mig iordning inför kvällens festligheter :)
KRAM
 

1 kommentar:

  1. Härlig kaffekvarn du hittat ,riktigt charmig är den.
    Här har regnat hela dagen så nån trädgård strunta jag i ..
    Ha en skön kväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera