söndag 21 augusti 2011

Ljus, ljus, ljus..

Go kväll..

Hoppas ni haft en skön helg?! Det har jag .. Kräftskivan igår blev lyckad :)
Aldrig fel att äta kräftor i goda vänners lag! Malin, värdinnan för kvällen hade bakat en sååå goood tårta som hon hade gjort som en kräfta, med hallon- & passionsfruktsmousse samt seg maräng.. 
Å jag lovar.. den satt som en smäck ;)

Idag åkte sambon & jag en runda.. På vår färd hittade vi en jätte stor loppis i en gammal skola.
Om det fanns grejer.. Jo då! Vi hittade både det ena & det andra :)

Så ikväll har jag ägnat en liten stund till att fixa med våra fynd.
Här ser ni lite av resultatet..










Visst e det mysigt nu när det börja bli mörkt ute? Tända massa ljus & pyssla.
Det gillar jag!!

Kram

3 kommentarer:

  1. Ja visst är det mysigt att åter kunna börja tända upp massa brinnande ljus.
    Ser ut som underbara fynd.
    Älskar hösten, så välkomnar den med öppna armar.
    Hoppas du får en härlig start på veckan idag,
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Härliga ljus! Så fint du har det Kramar susanne

    SvaraRadera
  3. vilka fina fynd!! älskar ocå mörkret och de tända ljusen som hörtill!

    Kram pernilla

    SvaraRadera