onsdag 22 augusti 2012

4 4 2 8 6 4 2 2 0 4....


Hej..

Onsdag & jag är ledig. Har tillbringat morgonen i simhallen, så skönt att stiga upp tidigt (kl.6.00) åka ner till simhallen & simma för att sedan åka hem & ta en låååång frukost!
Det är härligt det ;)

Har ni sett vad jag har fått tag i.. En gammal räknestav! :)


Gillar den skarpt! Men har inte riktigt bestämt mig vart jag ska ha den än, så den flyttas runt..
Är du också på jakt efter en?? Maila mig, tilda_hallstrom@hotmail.com så får du mailadressen till Agnes som har kommit över ett parti av dessa finingar :)


Idag skulle Mormor, Pappa, lillebror & jag gått ut & plockat blåbär & lingon..
Men det regnar :(
Tar mig en tur till Mormor så får vi se om vädret blir bättre framåt dagen!
Ha en go Onsdag.. Det ska jag ;)
KRAM

7 kommentarer:

  1. Ååå vilken lycka. Har aldrig sett nån sådan. Den var verkligen fin. Tänk vad vi alla gillar gamla saker. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vilken charmig pryl! Det är ju riktigt, riktigt skoj med såna där gamla fina saker!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  3. Så fin den var. Riktigt mysig.
    Vissa saker måste helt enkelt flyttas runt lite för att man ska hitta den perfekta platsen.
    Underbar start på dagen, här blev det 1 timmes skogspromenad innan frukosten. Man blir härligt pigg, och sen smakar ju frukosten så otroligt mycket godare sen.
    Hoppas du haft en riktigt skön ledig dag, Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Hej Tilda! så duktig du är som kommer i väg o simmar på din lediga dag! kan tänka mig det känns skönt efteråt ;) räknestaven var fin! ha det så bra! kram Jessica

    SvaraRadera
  5. Åh vilken fin, och en såndär perfekt detalj man kan flytta runt! Låter som en bra morgon med simning och långfrukost <3 här har man inte ens somnat än, men nu så...törs jag ta en till värktablett så snart så;-)

    Kram Jenny

    SvaraRadera