tisdag 12 juni 2012

Att komma till skott..

Hej!

Vilken helg jag har haft :) Träffat vänner, varit på loppis runda på Öland, pysslat lite här hemma.. 
Å så har jag äntligen kommit till skott med att sy & få upp tyg i garderoberna!


Eller rättare sagt jag har fått hjälp med att sy & få upp dessa  ;)
Tack snälla S & A för hjälpen! Ni är guld värda..
Utan er hjälp hade det inte blivit av innan sommaren.. Tro mig!


Ibland blir det bara så.. att man aldrig kommer till skott :)


Är ni lika dana??
Sega i starten.. :)


Men oj oj oj så nöjd jag är nu, 
blev ombonat & fint å så slipper man se oordningen i garderoben oxå!!

Kram Tilda

9 kommentarer:

  1. Åh så ljuvligt vackert;)

    Visst är det ibland segt i starten och det är då vänner är guld värda. Speciellt de vänner som ger de hårdaste sparkarna;)

    Önskar en härlig kväll
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fina gardeober! Och tyget går ju att byta efter årstid och humör, så himla snyggt!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Så fina klädskåp du har och fint blev det med gardinerna. Tusen tack för butiks- och loppistipsen :)
    Ha en fin fortsättning på veckan!
    kram Tini

    SvaraRadera
  4. Vad fina era garderober blev!! Jaa du, jag är superduperbäst på att planera och påbörja allt möjligt, men allt emellanåt är det svårt att få det slutfört...
    För tillfället yrar jag på, semestern har börjat och jag tycker att jag inte hinner med någonting alls...
    Det skall väl fixa sig och semsterlugnet infinna sig ;)
    Ha det bra!
    Kram, Jessica

    SvaraRadera
  5. Hej Tilda,
    Vad fint det blev med tyget i garderobsdörrarna, vad bra att du fick hjälp med det.

    Har oxå några saker jag aldrig kommer till skott med, trädgårdslandet t ex, har haft pallkragar liggande i snart två år som jag skulle plantera grönsaker i..kanske nästa år;)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  6. Åh, så jättefint det ser ut!
    Ja, vet precis vad du menar, och ju längre tid det går, ju svårare blir det att komma igång! Tror nog att de flesta har ett eller flera sådana projekt!

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  7. hej du fina...så snyggt det blev...snacka om att bli avis vi ha uuuurdåligt med förvaring i vårt hus.....ha en fin fortsatt vecka kram från Maja ps vad besökte du för loppisar på Öland?????

    SvaraRadera
  8. oj så fint det blev. ljust och luftigt. Väldigt vackert!

    SvaraRadera
  9. Ååå vad fint!!
    Jätte vacker blogg kommer titta i fler gånger
    KRAM ELLE!

    SvaraRadera