torsdag 8 december 2011

En heldag på loppis :)

Hej!

Torsdag & min lediga dag..
Vad har ni gjort idag? Jag & Mormor har vart på loppisrunda, ätit middag på ett utav mina favoritcafé.. 
En härlig dag helt enkelt :)
Alltid lika roligt att åka på loppis med henne!!


Ser ni?? En gammal skolplansch sprang vi på.. :)
Vad jag har letat!



Så himla fint skick också..


 Det fick bli en tidig julklapp till mig från henne :)


Så glad för den!! Å en annan sak jag är glad för är att min kära sambo kommer hem imorgon efter nästan 3 veckor i Tyskland.. Som jag längtat!! <3

Kram & God natt

7 kommentarer:

  1. Vilket fint fynd:-D Gillar verkligen de där gamla skolplancherna, men jag har aldrig lyckats hitta någon...Lyllos dig:-)!!!!

    Härligt att kärleken kommer hem, ni får ha en riktig toppenhelg efter 3 veckor nu då:-D!!!!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Vilken lyx med en heldags loppis! =) Och ett riktigt fint fynd blev det ju också! Önskar dig en härlig helg! Kram PEtra

    SvaraRadera
  3. Hej! så fin o roligt när man hittar något man letet efter. Ha en fin helg! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  4. Vilket fynd. *avundsjuk*
    Så fort jag hittar en skolplansch så är det uselt skick på den.

    Det kommer bli en riktig kanonhelg för dig när sambon äntligen kommit hem.
    Mys riktigt =)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Vad fin plansch/tavla. Såg flera liknande på loppis i sommras men så himla dyra. Ha så bra kram MIMMI

    SvaraRadera
  6. Så härligt att du änlitgen lyckats hitta en plansch! Hoppas ni har haft en kanon go ledig helg nu!! Kramar

    SvaraRadera
  7. Så fin plansch,skolminnen....ja vad vore livet utan loppis.....trist,tycker jag....Kramen Lisbeth

    SvaraRadera