torsdag 27 oktober 2011

Lingonkrans!

Hej!

Torsdag & min lediga dag.. Idag tog jag en rejäl sovmorgon, låg i sängen till klockan tio, så skönt!
Man får ju passa på & lata sig lite när sambon är i Tyskland på jobb ;)

Igår kväll hade jag min vän M här.. Vi åt middag & pysslade lite :)
Jag knopade ihop ett par lingonkransar, blev så inspirerad av er andra.. så fick bli kransar här hemma oxå.
Fint!! Men nu är frågan.. Vet ni något knep att hålla kransen fin? Så den inte torkar/vissnar?




En får hänga här.. på källartrappsdörren. 
Trappen ska så fort sovrummet blir klart målas vit även på trappstegen :)

Ha en bra Torsdag! 
Jag ska strax iväg & vara barnvakt till Olle, snart 4 månader :) 
Kram 

8 kommentarer:

  1. Visst är det helt underbart att sova ut och vara pigg:-)?
    Vilka superfina kransar,helt underbart fint blev det där på din källartrapp <3
    Och vilket mys att snusa bebis, själv får jag traska iväg till jobbet nu..

    Ha en fin dag :-D

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tjusig lingonkrans, vad mysigt att pyssla lite. Kanske man kan spraya på med lite vatten ibland, om den ska hålla sig fin, vad vet jag? Ha så bra Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Vilken fin lingonkrans! Passar så fint mot den vita dörren. Första gången jag är inne och kollar din blogg, fint hem ni har!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Åhh, kanonfin.
    Har du plockat lingonriset själv? Funderade på om det fortfarande är så fint ute i naturen.
    Tyvärr ingen aning om hur du håller den "fräsch", men får du napp om tips får du gärna tipsa vidare ;)
    Ha en riktigt skön Fredag och en Trevlig helg,
    Kram M

    SvaraRadera
  5. Kanske en dusch med vatten!Jättefina bilder på trappen och dörren,fint med vita trappsteg med!
    Ha en skön helg!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Hej! vad ni är duktiga som gör fina kransar! o visst är det roligt att få lite tips från andra bloggare ;) Ha en fin helg! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  7. Oh, verkligen fina kransar, härligt med något hemgjort att pynta med! Ha en härlig helg nu <3

    SvaraRadera
  8. Jättefin krans! en sån har jag aldrig lyckats få ihop....förresten, fint namn du har, lika som min dotter :)
    Ha en fortsatt trevlig helg! Kram Annika

    SvaraRadera