onsdag 21 september 2011

Tidsbrist & datastrul :(

Hej svejs..

Då var det redan onsdag & jag har inte hunnit att kika in här på hela veckan.. 
Sen har vårt internet strulat en massa! Men nu är jag tillbaka :)

Måste bara visa er något..
Detta fina gamla fönster jag har fått av svärmor.

Det fick sig en plats i trappen tillsvidare men tanken är att vi ska ha det i sovrummet på en byrå/skänk eller ett skrivbord. Vad det blir för möbel får vi se under tiden vi renoverar!


Jag tycker det är sååå fint :) Trärent & gammalt!
Lite ljung & Andreas gamla skor fick oxå samsas.

Trevlig onsdagkväll på er & tack för att ni kikar in..
Kram Tilda

7 kommentarer:

  1. Fönstret va verkligen fint och skona va ju för charmiga ;)
    Ha en härlig kväll.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  2. Hej! såå fint! gillar verkligen gamla fönster.kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Åhhh vad FINT!!!!
    Såna presenter vill jag oxå få...
    (Kanske borde skaffa en svärmor först;-)
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Myyysigt! Tänk vad ett fönster gör för känslan!

    SvaraRadera
  5. Fint!!!
    Mina gamla skor har jag förgäves försökt hitta, det är ju bara så charmigt med gamla barnskor.

    Ha en fin dag!
    Kram Annica - Vårt lilla bo

    SvaraRadera
  6. Vilket vackert fönster;) De små söta skorna är underbara... Tänk vilka skor man gjorde förr...

    Önskar dig en ljuvlig dag och en dag utan stressande inköp;)
    annie

    SvaraRadera
  7. Vad fint du har gjort det! Gillar verkligen gamla fönster. Kram Linda

    SvaraRadera