måndag 6 juni 2011

En liten hörna..

Hej!

Vad har ni hittat på denna lååånghelg?? Hoppas ni haft soliga, varma & lediga dagar från jobb & annat.. Vad har jag gjort?! Jo, jobbat, varit på en mycket trevlig personalfest & såklart tillbringat min lediga tid ute i detta härliga sommarväder..
Suttit här har jag inte gjort.. Vilket ni säkert märkt?!

Ikväll blir det ett par bilder från min lilla hörna på altanen..


En sockerlåda & zinkhinkar med marguriter är sommar för mig..


Måste bara visa er en riktig livsnjutare :) 
Min lilla kissemiss Crazy.. här på stentrappen i solen trivs hon som bäst!  



Vi ses i veckan igen!
Kram Tilda

5 kommentarer:

  1. Ja dagar som varit måste ju bara spenderas ute.
    Men värmen har ju också tagit all energi, så inte många knop som blir gjorda ;)
    Men låter som du haft en härlig helg trots arbete.
    Detsamma till dig, ha nu en riktigt skön vecka.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Massor med underbara bilder....Va fint ni får det =)..Nyfiken på att se färdiga spaljeer oxå ;)..Ja det var sååå skönt med lediga sommardagar...Lata sig i solen =)
    Man behövde dom.....iallafall jag....

    Hoppas du har det gott i sommarvärmen..Kram ANNA

    SvaraRadera
  3. Så härligt! Låter som du haft en bra helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hon är så söt lilla Crazy men vita strumpor på sina tassar. De är verkligen riktiga livsnjutare :)

    Jag önskar dig en fortsatt fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Fin liten hörna på din altan. Och kissen är ju sååå söt. Kram Sonja.

    SvaraRadera