tisdag 24 maj 2011

En massa bus!







                                                                               Hej..

Hoppas ni haft en bra tisdag?! Det har jag, först jobb.. sen en eftermiddag  fylld med massa bus ihop med min systerdotter Vilja :) Hon är ett riktigt litet charmtroll vill jag lova & en linslus, räcker att hon ser en skymt av kameran & vips så står hon där med ett stort leende ;)
Vi har ätit glass, tittat på hästarna, vart i lekparken & busat i trädgården!
En rolig tisdag helt enkelt :)

Imorgon visar jag mina loppisfynd från brunnsparken!
Ha en skön kväll ni söta som kikar in hos mej :)
 Kram

P.s Syrensaft är verkligen att rekomendera, jättte gott!

4 kommentarer:

  1. GUD vad mysigt ni har haft det! Vilket charmtroll, det har du rätt i :) KRAM!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder, riktigt lyser bus i ögonen på henne.
    Låter som en underbar eftermiddag helt enkelt.
    Hoppas du får en minst lika härlig onsdag.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Söööt! Vilken mysig dag ni verkar haft. Ska bli spännande att se vad du fyndat på loppis.
    Kram Sonja.

    SvaraRadera
  4. Barn e OSLAGBARA!!!!
    härligt!!!
    Sötkott,lyser allt lite bus om henne ;)-..
    Hoppas din onsdag e bra!
    Kram ANNA

    SvaraRadera