torsdag 17 februari 2011

Min lediga Torsdag!

Idag är det min lediga dag :) Alltid ledig Torsdagar.. Det är skönt att ha en dag i veckan som man kan dona lite hemma!! Idag målar vi & städar, tvättar, fixar & plockar...





Städdag betyder att min Roberts Radio går från morgon till kväll..




Är så glad för denna.. Fick den när jag fyllde 25 i höstas :)



Nu ska jag stryka den nytvättade duken till vårt köksbord. Dock inte med detta gamla strykjärn :)
Det får fortsätta vara en vacker prydnad på min skänk..

Vi ses morgon igen!

Kram Tilda

3 kommentarer:

  1. Vad mysigt med en hemmadag! Det har jag också, fast den fyller jag just nu med OC i soffan, underbart! Puss på dig!

    SvaraRadera
  2. Saknar min lediga torsdag lite nu när jag läser här.. Vad målar ni nu för något?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Christer din vän i etern, perfekt städ program :)

    SvaraRadera